Jag känner en hund, den är röd. Låt oss kalla den Pricken

Det är en bra dag idag. Jag har svullat pizza och insett att Linda förtjänar en konstant plats bland topp tio bedrifter. Linda är nämligen sjuk idag. Hon är inte förkyld eller så utan människan har gått och fått röda hund?!
Chansen att smittas av röda hund när man är vaccinerad är mindre än 0,1%. Chansen att träffa någon idag som har röda hund kan knappast vara högre. Linda har lyckats med det omöjliga.

Vi ses om några dagar, kompis - när du inte smittar längre

Kommentarer
Postat av: Rödis

Hahaha du är redan smittad, och jag kliar mig nu med bakbenet för nu jävlar klias det må du tro

2007-08-18 @ 18:37:17
Postat av: Emelie

Murieeeeeeeeeel, jag har hittat dig:)

2007-08-19 @ 15:43:58
URL: http://eemeliee.blogg.se
Postat av: pongo

var är mina 101 barn?

2007-08-28 @ 23:31:16
Postat av: Ella

Har du avlidit or what? VAR ÄR DU!?

2007-09-11 @ 01:12:00
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0