Pryd?

Det har väckts en fråga i mitt huvud - att jag skulle vara pryd. Jag har tänkt över det tidigare men kommit fram till samma svar. Jag är väl inte pryd?
Om flera personer anmärker på samma sak måste det betyda att det är så? I så fall är alla mörkhyade lata, bögar fjollor och zigenare tjuvar?? Gud finns, jorden går under 2017 och man blir gravid av toalettsitsar?
När blev åsikter och teser fakta?

Jämför man med låt oss säga Hugh Heffner är jag förmodligen jävligt pryd. Men jämför man med moder Theresa är jag en enda stor hädelse. Visst är de båda två extremiteter men jag köper ändå inte riktigt det här. Jag tror att det är en konspiration. Jag är väl inte mer pryd än vad någon annan är? Handlar inte allt bara om i vilken situation man befinner sig i, sinnesstämning, närvarande personer etc. Om jag befann mig hos min mormor skulle jag inte prata kondomer och ställningar. Befann jag mig hos en kompis skulle jag beskriva målande.

Nog kan jag vara pryd men jag kan även vara allt annat än det.

Nej jag köper det inte. Jag är inte mer pryd än någon annan.

Kommentarer
Postat av: Din syster

Om någon kallar dig pryd måste jag skratta är jag rädd =D

2007-08-07 @ 15:27:16
Postat av: abo!

Extremiteter, utskjutande kroppsdelar på människa eller djur. Framför allt avses armar och ben.
:)

2007-08-09 @ 15:41:43
Postat av: Ella

oerhört.
Pryd alltså, du.
:D

2007-08-11 @ 22:55:34
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0