Bloggen is alive!

Eftersom min blogg av Krubbet korats till förstaplats på tio i topp tråkigaste bloggen måste jag ju skriva lite. Ni som trodde att fotmannen dödat mig hade fel. Än så länge är mina fötter oslickade och lyckliga.

Så gick man på semester häromdagen vilket var i perfekt tajming till sol och värme!

Ja om en ganska länge sen inträffad grillkväll bör nämnas att Krubbet trampade i hundbajs, Tina kan inte grilla annat än svarta (enligt henne bara noga genomstekta?!) korvar och tolvåringar är farliga i flock typ som i en fotbollsmatch. Vi vann som tur var trots att jag "supermålvakten" stod i mål och släppte in i stort sett varenda boll.
Och så har jag lagt på mig en något skum erfarenhet med anknytning till ett mycket specifikt avsnitt av Sex and the city.

Och sommaren är här som sagt äntligen och då går vi ut på krogen såklart vilket i 90% av fallen rent statistiskt leder till att Mart blir utslängd. Ett grattis känns nödvändigt till bedriften att dessutom lyckas bli utslängd från Max. Och alkohol är inte så bra för moi heller men roliga är de luckor man minns.

Jag har funnit den godaste pizzan. Ja, faktiskt en pizza! Och väldigt intressanta kakor har inhandlats. Men tyvärr inte på Konsum så där rök den teorin. Däremot har jag ett annat tips till dig Ella. Vi måste bojkotta Konsum. Det är helt fel approach.

(Nu Krubbet kan du vara glad! Det här inlägget kan man leva på i en vecka åtminstone.)

Kommentarer
Postat av: C

hädanefter ska jag köpa skor som redan är nedskitade, så slipper jag bli överraskad

2007-07-16 @ 19:15:36
Postat av: Marie

Ledsen att göra dig besviken men om minnet inte sviker mig så hade du inga skor på dig just då..

2007-07-16 @ 20:13:19
Postat av: Ella

Marie.
Att du inte skriver oftare är slöseri på talang!
Skriv människa, skriv!

2007-07-19 @ 13:34:20
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0