Soliga semesterdagar

Det är sommar och semestertider och solen skiner utav bara helvete. Inte ett moln är synligt på himlen och det regnar absolut inte alls. Något spöregn är det inte tal om. Inte en droppe och marken är snustorr. Det är perfekt väder för att slinka i bikinin och handla isglassar och springa i flipflops och få sand mellan tårna och bränna axlarna och ja allt man gör när det är så fint sommarväder ute.
Lögn. Jag tror att solen har bojkottat mig. Nu bojkottar jag den och den svenska sommaren. Idag är en sådan dag då man allvarligt betänker att gå och lägga sig igen och vakna imorgon eller nästa dag eller hur många dagar framåt det nu ska ta innan solen sticker fram sin nuna igen.

Och det eviga regnandet..
Jag älskar regn -sommarregn! Inte den sortens regn som gör klimatet till höst och drar ner temperaturen till fem minusgrader.

Jag vill ha sol! Nu tänker jag i protest titta på Rock-A-Doodle om och om igen tills Chanticleer gör så att det blir sol igen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är knäpp!

2007-07-26 @ 18:50:43
Postat av: C

steg upp på morgonen, för att få se dig bada naken

2007-07-27 @ 01:51:50
Postat av: Simone

Rock-a-doodle vafan är det? XD Har inte vi den hemma? :P Och vem äre som vill se MIN syrra naken om man får fråga? Fy på dig!

2007-08-01 @ 17:20:49
Postat av: Din bästa syrra!

Haha ja Mowgli vi har den filmen hemma :D Simone ska vi skvallra?

2007-08-01 @ 17:22:12
Postat av: Simone

Japp, det gör vi! MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMAAAA! xD Nej nu är vi lite mogna här, eller vad säger ni? Mamma :)

2007-08-01 @ 17:23:10
Postat av: Marie

Jag är f.ö. adopterad

2007-08-03 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0