Cheerios är underskattade

I torsdags var det då ännu en student. Pigg och glad hela dagen drack man bål med jordgubbar, lyssnade på skumma låtar i stil med knullesangen och fick en släng migrän. Linda var inte nykter och ingen lär ha missat att hon tog studenten när hon raggade på allt som rörde sig och gjorde sig förtjänt av en ruskig bakfylla.

Sedan var man ju värd en tallrik Cheerios i den otåliga väntan på Ellas bilder of the Tallingäng. Men den stygga flickan har fortfarande inte lagt upp dem! Hon sitter nog och tittar på dem själv i smyg..Men dela med dig då! Tur att man hade ett par Cheerios att trösta sig med.

Jag fick roa mig med Tina och pysen istället. Vilket i och för sig var en rolig omväxling mot den galna skrikande gubben och en alkoholiserad typ på jobbet.

Så fick man en blund och det stundas för födelsedag och nu trettonåriga Nadine har äntligen belägg för att ha en tonårsrevolt. Grattis!
Däremot är hon inte tillräckligt gammal (tydligen?!) för att förstå innebörden av en vaccination mot hepatit b. Så snälla sluta sänd den reklamen jag har redan försökt förklara i en halvtimme!

Lite credit måste jag ge till Stay alive också som är den första helt okej skräckfilmen förmodligen sedan Fåglarna. Nästan så pass att det blev lite handkramningar där i Tinas soffa.

Nu har man i alla fall bloggat igen så man slipper bli utstött!

 


Kommentarer
Postat av: C

jag ska klura ut nåt annat att mobba dig för! var så säker! moahaha (moa?)

2007-06-05 @ 18:12:22
Postat av: Ella

C, jag kan ge dig ett tips, eller två...

2007-06-05 @ 20:05:24
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Marie

haha vadå mobbing som sker på ens egna blogg! Fy skäms! Här finns då inget att mobbas för. Ella tänk på att jag vet var du bor, typ?
Förresten C så sitter du inte så säkert som du tror själv!

2007-06-06 @ 12:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0