Dagen efter

Tina hade en s.k. liten fest igår som så småningom levde sitt eget liv och spårade ur där någonstans på vägen.

Negativt:
Min telefon har inget nödvändigt fyllelås och ringer upp folk och säger konstiga saker nästan av sig självt.
Absint ska man inte shotta för mycket.
Planer ska man inte göra upp eftersom man inte kommer komma ihåg dem alls överhuvudtaget.
Mentos i bakfickan är likamed Mentos överallt.
Jag kommer tydligen inte ihåg någonting alls vilket visade sig när de mer nyktra deltagarna över en pizza glatt berättade hur rolig jag varit och jag fick ungefär fem hjärtattacker.
Varför har jag behov av att gå runt och visa magen för sisådär många människor? Varför hade de behov av att se?
Maya bits om man lyfter henne när hon sover.
Det är mysigt att sova många i samma säng och rum.
Tina kan inte räkna till fyra. Ett glas, två glas, fyra glas. Jag letade efter ett aldrig existerat fjärde finglas i en timme.

Positivt:
Jag hade nog roligt. Det jag minns var kul. Typ.
Vissa sötnosar minns man. Andra inte..
Marie blir ibland lite för snäll när hon har druckit.
Hammockar är jäkligt mysiga att gunga i!

Lite sådär halvbakis resten av dagen men inte alls på samma nivå som Tina alias vi spyr jättemycket idag.

Vad ska man mer skriva då. Ja imorgon blir en bra dag. Jag känner det på mig.

Midsommar är en dålig dag. Vart ska den firas egentligen? Jag kan dessutom bara en nubbevisa: "Alkohol och kvinnohål är de enda hål vi tål, skål!"

(Christoffer vägrar skicka snuskiga bilder till mig. Han är dum och jag låter inte alls som Ella?!)

Kommentarer
Postat av: C

jag brukar också visa magen, men bara för plastikkirurger.
*EMO*

2007-06-18 @ 00:04:38
Postat av: Marie

haha! Ingen kommentar

2007-06-18 @ 11:59:58
Postat av: m. wallnerström

varför har du raderat allt?

2007-06-18 @ 19:43:16
URL: http://denbrunabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0