Första doppet

Första doppet är avklarat! Och sjuhelsike vad varmt det var - nästan så att man brände sig.. Nästan i vilket fall. Jag simmade hundsim men Tina som är expert på sådant där förklarade att det faktiskt var kattsim. Sedan demonstrerade hon stolt hur hundar simmar. Jag skrattade så att jag var nära att drunkna några gånger och vi åkte hem.
Jag måste notera tills nästa gång att stänga av radion när låtar med höga toner kommer typ som Knock on wood. T kan nämligen inte sjunga och jag trodde först att bomblarmet hade gått. Jag har inte bestämt mig än för om det var tur att det inte var det eller inte.

Sedan har jag sjungit en hel massa, vackert lät det också om jag får säga det själv.. T sjöng också lite till men jag gjorde vad jag kunde för att överrösta hennes ylande. Men hon sjunger faktiskt ganska bra. Ibland.

Dagens bedrift är att Simone har lyckats skära upp tre fingrar varav en in till benet. Avrundat ungefär den femtioelfte skadan hon fått hittills. Stackars tös.

Dagens bästa är att KT träffat någon! Hurra! Men han påstod efter mina glädjerop och höga stämma att han inte alls hade gjort det och aldrig mer skulle berätta något för mig. Sedan blev han sådär generad. Jag jublade lite till.
Och nu är det bara 2-3 dagar kvar innan han muckar!

En anmärkning till vissa personer in the building är att repeatknappar är till för att samma låt ska spelas om och om och om igen. Sluta gnäll det är en bra låt!

Och jag har ätit ännu mer Snickersglass - som visst är supergod, jag tänker ignorera den där kommentaren!

(Vad har jag missat om helgen people?)

Kommentarer
Postat av: C

första doppet.. välkommen in i vuxenvärlden

2007-06-12 @ 07:20:57
Postat av: Marie

Tackar tackar.. Inte för att det var riktigt det jag syftade på men okej låt gå.

2007-06-12 @ 12:03:52
Postat av: m. wallnerström

jag har doppat mig 15 grader.

2007-06-12 @ 18:37:07
URL: http://denbrunabloggen.blogg.se
Postat av: Ella

Är det inte bara killar som doppar?

2007-06-17 @ 15:28:57
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Marie

Måste man veta det? Man kan väl bara se typ vem som hinner doppa först?..

2007-06-18 @ 00:03:48
Postat av: Eva Poulsen,Bocander

Hej Marie!

Undrar om du är min barndoms vänn

Känner du igen mitt namn?

Poulsen född 64

Snälla hör av dig om det stämmer

Om inte så, ha det gott vem du än är

Mvh Eva i Malmö...

2011-02-12 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0