Hallå karmaaan? Var är du mannen?

Min karma är fuckad. Jag måste varit typ Jack the ripper eller Charles Manson i ett tidigare liv. Jävla typiskt bara att man inte kunde varit jaa typ Gud hade varit bra.
Orättvist är vad det är.

Maries karma säger att hon ska jobba fredagen den trettonde och att det ska komma en till i år då hon ska jobba igen och förmodligen spilla läsk på en till person - kanske ett barn. Men det skulle nog inte karman uppskatta eftersom Marie inte gillar barn och låta henne tappa på en galen karl istället så att hon blir injagad i köket (en gång till!). Den säger också att om hon säger minsta lilla saken tillbaka till Lillstrumpa så kommer Lillstrumpa få ett hysteriskt anfall på henne. Och Lillstrumpa kan vara farlig då för hon är stark och Maries karma tycker inte om att Marie ska kunna försvara sig.

Men funderar man över det så skulle det mycket väl kunna vara en byteshandel. Min karma byter saker med mig utan att jag har fått reda på villkoren. Typiskt att min karma ska vara en sniken lumphandlare! Jag tror att alltihop hänger på Snickersglassen. Frågan är bara vad jag bytt bort mot den?
Jag har ju redan erbjudit karman att ge upp sex mot en livsförbrukning utav Snickers. Men karman tyckte nog att det gick för lätt så vad ska den ställa till med nu. Det blir väl en drunkningsolycka. Eller så kanske jag kvävs på en Snickerglass. Typiskt

(Ack du fabulösa! Jag har en knuta i nacken..)

Kommentarer
Postat av: Ella

Snickersglass är äckligt.

2007-06-11 @ 13:18:31
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: C

karma karma karma karma karma chameleon!

2007-06-11 @ 18:22:08
Postat av: Stora Björn

"Jag har ju redan erbjudit karman att ge upp sex mot en livsförbrukning utav Snickers"
Så var det väl inte riktigt? Du skulle byta bort sex resten av livet mot en årsförbrukning av snickersglass. Håll dig till dealen din skojare!

2007-06-11 @ 21:55:20
Postat av: Marie

Snickerglass är supergott! Det är paradiset med choklad på!
Men hallå man måste ju få använda kryphål! En årsförbrukning är för lite fasiken!

2007-06-11 @ 23:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0