Kompletterande kommentarer

Tina mitt i natten -Varför har jag inga byxor på mig? Vem har tagit av dom? Vad har jag gjort?
Marie -Jag tog av dig dom nyss. Kommer du inte ihåg det?
Tina -Meh, varför bytte du inte trosorna också?

Björn -Marie har du smakat isBjörnsdricka?

Nadine -Bara för att du har typ tiotusenmiljardersmiljonersmiljarders i IQ. Jag har minus 1000! Sådetså!

Marie -Jag hade bara nio bord idag på hela dagen.
Maries mamma -Mhm......(lång tankepaus)............Så det var lite folk?

H -Det finns typ bara en gentleman i hela världen, och det är jag.

H -Varför är det något kladdigt gult på min arm?
Senare när H gått:
T -Ja just det hörde du att Maja spydde inatt?

Louise -Du vet att du har bögbyxor på dig? Haha Simone! Marie har bögbyxorna på sig!

T när förtexter med bl.a. namnet Rob Zombie rullar förbi -Ja men det är ju en zombiefilm!

Vi sitter i mitt kök och S är grinig på övervåningen:
Jag -Vi får vara tysta så att hon på övervåningen inte blir arg.
T -Va? Vadå bor det någon ovanför er?

Kommentarer
Postat av: C

jag vill lägga in en kompletterande kommentar! innan min syster fick sitt första barn trodde vi alla att det var en kille pga storleken. sedan på stora dagen:
mor: det blev ingen pojke
jag: vad blev det då?

2007-06-18 @ 22:51:57
Postat av: m. wallnerström

det där va kul C.

2007-06-20 @ 16:42:34
URL: http://denbrunabloggen.blogg.se
Postat av: Ella

du vet att du heter Ghettobruttan på den gula bloggen va? Så jävla coolt.

2007-06-20 @ 18:45:27
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Marie

Haha jaa jag såg det, störtskönt!

2007-06-20 @ 23:31:20
Postat av: Någon

-_-

2007-08-02 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0