Midsommarhelg

Först var det många ringningar av väckarklockan och så bar det av efter att ha försäkrat mig om att Krubbet inte dött under midsommarnatten och skulle fara med till Ella in the forest.

Anekdoter:
-Tanten som slog sig ner mittemot på pendeln och skrockade och skrattade för sig själv och glatt talade om för mig att det faktiskt var några träd vi åkte förbi -ifall att jag nu skulle missat dem. Och en gång när hon var ung ville de att hon skulle sjunga för att hon var grymt bra på det men hon ville inte det när de var tvungna att berätta för henne att hon var bra. Och så var det med det, nu var det hennes station.
-Krubbets bleka dagenefternuna.
-Snubben som sjöng omänskligt falskt och galet höga toner vid tekniska högskolans tunnelbanestation. Störtskön!
-Fantasin om hästar i trädgården finns på riktigt hemma hos Ella. En av dem är by the way ruskigt dålig i magen.
-Marianne blir tjurig när hon förlorar i minigolf. Jag vann!

Ja sedan kan vi ta upp vilken underbart bra blogg det här. Den bästa komplimangen kom från Marianne som uppriktigt (?) snällt sa att det roligaste på min blogg var Christoffers kommentar. Vilket också var en inläggskommentar gjord av Christoffer. Roligt. Ja..

The Who spelar nästa lördag!

Det börjar bli tråkigt att bo ensam. Vem fan orkar handla mjölk och sånt?! Det är omänskligt.

Ella är i stort behov av uppåtchack (vem vet hur det stavas?) på morgonen..

Krubbet har farliga armbågar. Jag låg farligt nära nackspärr.

Det är dyrt för stadsbor att ta sig hem fån landet.

Min dator hatar mig om möjligt ännu mer idag.

Jag har hittat mitt borttappade leg! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Ella

HAH! Skulle JAG vara svårväckt? Inte en chans :D
Jag tycker Chrilles kommentarer är dte värsta med den här bloggen...

2007-06-26 @ 01:14:57
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: C

jag kanske borde sluta skriva kommentarer ;)
uppåttjack stavas det. alla som gått skrivarlinjen borde väl kunna stava till köttfärssås och uppåttjack

2007-06-26 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0