Värmeslag!

Oj oj idag var det hett. Inte bara svallningar av värmen utan Ellas bilder har också gjort sitt. Fast något genanta och skumma som de ändå är vill jag påstå att mitt luftgitarrsolo äger!
Och sommaren har slagit till och varenda karl verkar brunstig. Tina har fått solsting och vinglar runt och ska bussa slukten på folk. För slukten ska man akta sig för tydligen. Kan vara bra att veta.
Jag tycker nog att det är varmt nog men vissa små flickor kör en egen workout i vardagsrummet kombinerat med Nickelodeon. Bara jag slipper träna blir jag glad och desto mer krubb till mig om hon inget ska ha. Det är lika bra att ladda upp inför en vargavinter redan nu.

Nya insikter under vätskebrist:
Rosarandigt, blåblommigt och ett tredje konstigt mönster passar inte ihop. Alls, någonsin.
Alla björnar är inte stora karlakarlar men kan vara bra söta ändå.
Min datorstol är obekväm och knarrar jävligt jobbigt.
Skillnaden mellan Zlatopramen och Staropramen är i stort sett bara priset.
Min dator hatar mig men inte lika gravt idag. (Den har inte stängt av sig själv ännu, jippi!)
Christoffer sitter inte så säkert som han tror. Så bring it on pysen!
Katter som bajsar i rabatter är besvärliga.
Mitt rum vill innerst inne vara en bastu. Fy dig!
Ella är en bra rådgivare men om hon tänker gadda ihop sig med Chrille måste jag nog dumpa henne tyvärr..
Mina strumpor har rymt! Bara de håliga är mig trogen.
Linda är en byxtjuv.
Nadine gråter för att hon har fetnoja. Skönt med en till tonåring i huset. Suck!
Vatten är överskattat men ibland måste man dricka det även pissljummet.

Kommentarer
Postat av: Ella

hahaha, jag är en grym rådgivare.
Det vet du :D

2007-06-06 @ 23:01:06
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: marre på webben

du heter ajsingbajsing för du ska hamna högst upp på ellas länkar!!!!!
ska du med i helgen?

2007-06-11 @ 07:07:41
URL: http://denbrunabloggen.blogg.se
Postat av: Marie

haha jaa klart det gör! Man har väl räknat ut det där!
Med var?

2007-06-11 @ 12:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0